Hasonló termékek
Bevezetés a drámapedagógiába
A boldogságkeresés útjai és útvesztői
Az érett személyiségtől a kiegyensúlyozott párkapcsolatig
Dráma a tanteremben
Történetek cselekvő feldolgozása
Új dalt énekeljetek
A keresztény hivatás
A ma is keresett előadó, népszerű prédikátor, a Domonkos-rend korábbi legfőbb elöljárója ebben a sok nyelvre lefordított, bestsellerré vált könyvében olyan előadások, levelek, prédikációk szövegét adja közre, amelyeknek fő címzettjei szerzetesek.
A Fiú lelkülete
A Fiú lelkülete a szerzetesképzés folyamatának korszerű, emberi szabadságra építő, teljes körű teológiai-antropológiai modelljét mutatja be. De nemcsak a szerzetes- és papképzésben résztvevőknek vagy segítőfoglalkozású hívőknek nyújthat segítséget, hanem mindenkinek, aki fontosnak tartja személyes fejlődését, hitben való növekedését.
Hogyan kövessem? Válasz Jézus hívására
Ha szeretnéd igazán megvalósítani önmagad, akkor ez a könyv neked íródott. Felfedezheted, milyen csodálatos élettörténetet gondolt el számodra a Szeretet Istene. Jézus már rád szegezte tekintetét, a legszemélyesebb szeretettel szeret téged, és meghívott az ô követésére.
Személyes projekt
...mert hitelesen akarok élni
E kötet a személyes projektet interdiszciplinárisan tárgyalja, részletesen bemutatja személyiségünk átgondolandó dimenzióit, kérdőíveket kínál az önmagunkon való munkához, és útmutatást ad a projekt konkrét megfogalmazásához. Bár elsődlegesen szerzeteseknek íródott, minden hitelességre törekvő ember haszonnal forgathatja.
Leírás
A történet egy fiktív iskolában játszódik, melynek tanári karát színészdrámatanárok, diákjait pedig a játékban résztvevő osztály tanulói alakítják. A játék során az osztály egy sikeres pályázaton azt a lehetőséget nyeri, hogy az iskola egy központi falára képet festhet a szabadság témájában. A résztvevők tehát egy "szabadság projekt" megvalósításán dolgoznak. A szabadság közös megfestése iskolai keretek között zajlik, a projektet és saját szerepüket is különbözően értelmező tanárok vezetésével.Kérdés, hogy a kialakuló konfliktusok és viták, a hosszadalmas egyezkedések és a meghozott áldozatok eltántorítják-e a diákokat, vagy pedig kiállnak a szabadság-kép megfestésének szándéka mellett? Illetve hogy milyen dinamikáknak nyit teret az egyes közösségekben a szabadságról szóló kép megvalósításának víziója? Hogyan reagál a közösség az autoriter vezetési módszerek megjelenésére, illetve mit tud kezdeni a liberálisabb tanári hozzáállás teremtette önállósággal? Ezekre a kérdésekre minden osztály megadta a maga, a játékban kifejezett válaszát. Társadalomkutatóként az érdekelt bennünket, hogy mit jelentenek ezek a válaszok: milyen tapasztalatokat fogalmaznak meg a diákok a dráma médiumán keresztül az iskoláról, mint számukra alapvető társadalmi intézményről?
Paraméterek
Szerzők(vesszővel elválasztva) | Horváth Kata (szerk.) |
Megjelenés | 2010 |
Terjedelem | 118 oldal |
Kötészet | ragasztókötött, puhatáblás |
ISBN | 978 963 236 329 5 |