Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

A 2010-es országgyûlési választási kampány elemzése

A kötet célja a 2010-es országgyűlési választásokat megelőző korteskedésnek és a kampány médiatálalásának a bemutatása. Kritikus volt ez a kampány, hiszen néhány régi párt megsemmisült a küzdelemben, a médiában szinte mást sem lehetett olvasni, mint a múlt éles bírálatát, s a bekövetkezett politikai fejlemények hatására a kampánykutatásnak is kritikát kell gyakorolnia saját paradigmája felett.

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron

Kritikus kampány

A 2010-es országgyûlési választási kampány elemzése

A kötet célja a 2010-es országgyűlési választásokat megelőző korteskedésnek és a kampány médiatálalásának a bemutatása. Kritikus volt ez a kampány, hiszen néhány régi párt megsemmisült a küzdelemben, a médiában szinte mást sem lehetett olvasni, mint a múlt éles bírálatát, s a bekövetkezett politikai fejlemények hatására a kampánykutatásnak is kritikát kell gyakorolnia saját paradigmája felett.

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron

Kritikus kampány

A 2010-es országgyûlési választási kampány elemzése

A kötet célja a 2010-es országgyűlési választásokat megelőző korteskedésnek és a kampány médiatálalásának a bemutatása. Kritikus volt ez a kampány, hiszen néhány régi párt megsemmisült a küzdelemben, a médiában szinte mást sem lehetett olvasni, mint a múlt éles bírálatát, s a bekövetkezett politikai fejlemények hatására a kampánykutatásnak is kritikát kell gyakorolnia saját paradigmája felett.

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron
20%
2.300 Ft 1.840 Ft
Menny.:db

A 2010-es országgyûlési választási kampány elemzése

A kötet célja a 2010-es országgyűlési választásokat megelőző korteskedésnek és a kampány médiatálalásának a bemutatása. Kritikus volt ez a kampány, hiszen néhány régi párt megsemmisült a küzdelemben, a médiában szinte mást sem lehetett olvasni, mint a múlt éles bírálatát, s a bekövetkezett politikai fejlemények hatására a kampánykutatásnak is kritikát kell gyakorolnia saját paradigmája felett.

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron

Hasonló termékek

Politikai kampánykommunikáció elméletben és gyakorlatban

A kampányolás a politika talán legizgalmasabb területe. Manapság egy-egy kampány egészen áthatja az emberek mindennapjait a politikusok folyamatos médiaszereplésén, a reklámokon, az állandó kampányhíradáson és a legújabb kampányeszközökön keresztül. A kampányolás a kezdetekhez képest rengeteget változott, ráadásul a fejlődés az ezredforduló előtt robbanásszerűen felgyorsult.

2.200 Ft 1.760 Ft
20%
Gyártó: Kiss Balázs

A szavakon túl

Politikai kommunikáció Magyarországon, 1990–2015

"Kommunikációval mindent meg lehet nyerni és mindent el lehet rontani. Hiába kiváló a politikánk, ha rosszul kommunikálunk, veszíteni fogunk. Nemcsak a választási kampányt, hanem a kormányzást is a kommunikációnak kell alárendelni. Elég ráijeszteni az emberek-re, aztán megnyugtatni őket, hogy tőlünk bízvást számíthatnak védelemre, és nyert ügyünk van."

2.790 Ft 2.230 Ft
20%
Gyártó: Szabó Márton

Kötőjelek

Mindig is a politika és a tudomány érdekelt, kiváltképp a kettő találkozása. Írtam erről könyveket, tanulmányokat és esszéket, adtam interjúkat, vezettem a témában egyetemi kurzusokat, s különböző kutatásokban vettem részt. Írásaim egyrésze megjelent könyvben, más része csak folyóiratba és újságban, esetleg egyáltalán nem is jelent meg. Főleg az utóbbi mintegy tizenöt évben alakult ki ez a helyzet, ami arra ösztönzött, hogy rendezzem kötetbe az erre-arra bóklászó munkáimat. Így született az olvasó kezében lévő kötet. Az írások mintegy fele itt jelenik meg először, a másik fele megjelent valahol, de esetleg már ezek is nehezen hozzáférhetőek.

3.900 Ft 3.120 Ft
20%

Ezt hozta a fülkeforradalom!

 Elemzések az Orbán-kormány négy évéről

A Policy Agenda célja, hogy segítse a politika világának megértését. A mostani kötet is ezt hivatott segíteni, és egyfajta keretét igyekszik adni az elmúlt négy évünknek. Összefoglaltuk a kormányzati ciklust a gazdasági változások, a társadalom átalakulása, a véleményformáló média és a politikai szereplők szempontjából. Vendégszerzőnk segítségével pedig egy olyan képet kapunk Magyarországról, amilyet egy tengerentúli egyetemi oktató lát több ezer kilométeres távolságról.

2.100 Ft 1.680 Ft
20%
Gyártó: Kiss Balázs

Távolabb a médiától. 2004-es kampányok vizsgálata

Manapság szerte a demokráciákban a kampányok mind nagyobb része a médián kívül zajlik. Bár a politikus jelenléte a televízióban továbbra is átható, a kampányfőnökök egyre nagyobb figyelmet fordítanak a helyi kapmányolásra és mindazokra az eszközökre, például a kampánylevelekre, vagy a politikusi telefonhívásokra, amelyekkel a médiát megkerülve érhetik el a választót.

2.200 Ft 1.760 Ft
20%
Gyártó: Kiss Balázs

Tükörjáték

Milyen is volt a 2006-os országgyűlési választások kampánya? Más volt-e, mint a 2004-es európai parlamenti választási kampány? Egyáltalán: milyenek manapság külföldön és idehaza a politikai kampányok? Ezekre és ezekhez hasonló kérdésekre talál az olvasó feleletet a Tükörjáték című kötetben.

2.700 Ft 2.160 Ft
20%
Gyártó: Balázs Zoltán

Politikai értékelmélet

Minden emberi tevékenység szükségképpen magában hordoz értékaspektusokat is. A politika sem kivétel. A könyv a politika világát a benne jellegzetesen előforduló értékek elemzése révén deríti föl. Az ember, a szabadság, a rend, az igazságosság jellegzetes, de nem kizárólagos értékei a politikának; az alkotmányosság, a politikai hűség, a politikai pozíciók, a politikusi hivatás viszont mindenekelőtt politikai értékek. Természetesen vannak más, viszonylag jól körülhatárolt értékvilágok is, mint például a vallás, a család, a gazdaság. Ezeket ugyancsak értékaspektusaik felől szemügyre véve viszonyítjuk a politika értékvilágához.

2.500 Ft 2.000 Ft
20%

Dialógus, vita, diskurzus

Tanulmányok Szabó Márton diszkurzív politikatudományáról

 

2.990 Ft 2.390 Ft
20%

Leírás

A kötet célja a 2010-es országgyűlési választásokat megelőző korteskedésnek és a kampány médiatálalásának a bemutatása. Kritikus volt ez a kampány, hiszen néhány régi párt megsemmisült a küzdelemben, a médiában szinte mást sem lehetett olvasni, mint a múlt éles bírálatát, s a bekövetkezett politikai fejlemények hatására a kampánykutatásnak is kritikát kell gyakorolnia saját paradigmája felett.

Az olvasó a tanulmányokból képet kap mind az utóbb a parlamentbe jutott pártok, tehát a Fidesz–KDNP, az MSZP, a Jobbik és az LMP kampányáról, mind pedig arról, hogy a bulvársajtó, az ingyenes közéleti lapok, az internetes hírportálok és a reggeli televíziós magazinműsorok mit és hogyan tálaltak a kampányidőszakban. Melyik pártnak volt a legprofesszionálisabb kampánya, és összefügg-e a profizmus a győzelemmel? Milyen ügyek és mely botrányok bizonyultak elég érdekesnek ahhoz, hogy még a könnyen fogyasztható média is szót ejtsen a politikáról? Hogyan érdemes megközelíteni a választási kampányokat, ha tudományos megalapozottságú képet akarunk róluk kapni?
Ilyen kérdésekre ad választ a Magyar Tudományos Akadémia Politikatudományi Intézetében készült kötet.

Paraméterek

Szerzők(vesszővel elválasztva) Szabó Gabriella, Mihályffy Zsuzsanna, Kiss Balázs
Megjelenés 2012
ISBN 9789632365114
Sorozat Politikai kommunikáció sorozat
Arrow Forward