Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

A 2010-es országgyûlési választási kampány elemzése

A kötet célja a 2010-es országgyűlési választásokat megelőző korteskedésnek és a kampány médiatálalásának a bemutatása. Kritikus volt ez a kampány, hiszen néhány régi párt megsemmisült a küzdelemben, a médiában szinte mást sem lehetett olvasni, mint a múlt éles bírálatát, s a bekövetkezett politikai fejlemények hatására a kampánykutatásnak is kritikát kell gyakorolnia saját paradigmája felett.

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron

Kritikus kampány

A 2010-es országgyûlési választási kampány elemzése

A kötet célja a 2010-es országgyűlési választásokat megelőző korteskedésnek és a kampány médiatálalásának a bemutatása. Kritikus volt ez a kampány, hiszen néhány régi párt megsemmisült a küzdelemben, a médiában szinte mást sem lehetett olvasni, mint a múlt éles bírálatát, s a bekövetkezett politikai fejlemények hatására a kampánykutatásnak is kritikát kell gyakorolnia saját paradigmája felett.

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron

Kritikus kampány

A 2010-es országgyûlési választási kampány elemzése

A kötet célja a 2010-es országgyűlési választásokat megelőző korteskedésnek és a kampány médiatálalásának a bemutatása. Kritikus volt ez a kampány, hiszen néhány régi párt megsemmisült a küzdelemben, a médiában szinte mást sem lehetett olvasni, mint a múlt éles bírálatát, s a bekövetkezett politikai fejlemények hatására a kampánykutatásnak is kritikát kell gyakorolnia saját paradigmája felett.

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron
25%
2.300 Ft 1.725 Ft
Menny.:db

A 2010-es országgyûlési választási kampány elemzése

A kötet célja a 2010-es országgyűlési választásokat megelőző korteskedésnek és a kampány médiatálalásának a bemutatása. Kritikus volt ez a kampány, hiszen néhány régi párt megsemmisült a küzdelemben, a médiában szinte mást sem lehetett olvasni, mint a múlt éles bírálatát, s a bekövetkezett politikai fejlemények hatására a kampánykutatásnak is kritikát kell gyakorolnia saját paradigmája felett.

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Raktáron

Hasonló termékek

Gyártó: G. Fodor Gábor

Kérdéstilalom

A könyv egy sötét időben élő filozófus politikai filozófiájának rekonstruálására tesz kísérletet. Eric Voegelin \(1901-1985) volt az a politikai filozófus, aki a modernség válságát diagnosztizálva legfőbb céljának tekintette, hogy a politikatudományt megrendült helyzetéből helyreállítsa. Voegelin saját feladatának a válság leküzdését, a rend helyreállítását,a valóság és egyben a politikai visszaszerzését tekintette. Ezt a feladatot egyenértékűnek gondolta a politikatudomány megújításával. A megújuláshoz azonban Voegelin szerint nem előre, hanem vissza kell lépni, egészen a klasszikus politikai filozófia szemléletmódjáig.

1.850 Ft 1.387 Ft
Gyártó: Kassner Rudolf

Az emberi nagyság elemei

Két esszé

Rudolf Kassner annak a múlt század végén induló írónemzedéknek volt egyik jeles képviselője, amelyik olyan nagy humanista szellemeket adott Európának, mint Paul Valéry, André Gide, Rainer Maria Rilke, Thomas Mann, Hermann Hesse, T. S. Eliot…

1.900 Ft 1.425 Ft

Magyarország a nemzetközi környezetpolitikában

Hogyan születnek a kormányzati döntések? Miért teszi a kormányzat éppen azt, amit? A kötet a közpolitika ezen alapkérdéseiből indul ki, konkretizálva azokat a nemzetközi környezetpolitika területére. Elemzésünk azt igyekszik feltárni, hogy milyen motívumok, tényezők hatására döntött úgy a magyar kormányzat, hogy részt vesz és éppen olyan módon vesz részt, ahogy tette a globális környezetvédelmi együttműködésben, egészen pontosan az éghajlat-változási és a biodiverzitási rezsim munkájában.

1.900 Ft 1.425 Ft

Kiegyensúlyozottság és kampány a médiában

A politikai újságírásra fordított figyelem különösen kampányidőszakban nő meg, a kampányok pedig a 2000-es évek eleje óta egyre sűrűbben követik egymást. A politizáló nagyközönségnek hol az európai parlamenti, hol a magyar országgyűlési, hol az önkormányzati választásokra való készülődést, hol pedig a különböző pártok által indított népszavazási kezdeményezések előkészületeit kell figyelemmel követnie.

1.900 Ft 1.425 Ft

Leírás

A kötet célja a 2010-es országgyűlési választásokat megelőző korteskedésnek és a kampány médiatálalásának a bemutatása. Kritikus volt ez a kampány, hiszen néhány régi párt megsemmisült a küzdelemben, a médiában szinte mást sem lehetett olvasni, mint a múlt éles bírálatát, s a bekövetkezett politikai fejlemények hatására a kampánykutatásnak is kritikát kell gyakorolnia saját paradigmája felett.

Az olvasó a tanulmányokból képet kap mind az utóbb a parlamentbe jutott pártok, tehát a Fidesz–KDNP, az MSZP, a Jobbik és az LMP kampányáról, mind pedig arról, hogy a bulvársajtó, az ingyenes közéleti lapok, az internetes hírportálok és a reggeli televíziós magazinműsorok mit és hogyan tálaltak a kampányidőszakban. Melyik pártnak volt a legprofesszionálisabb kampánya, és összefügg-e a profizmus a győzelemmel? Milyen ügyek és mely botrányok bizonyultak elég érdekesnek ahhoz, hogy még a könnyen fogyasztható média is szót ejtsen a politikáról? Hogyan érdemes megközelíteni a választási kampányokat, ha tudományos megalapozottságú képet akarunk róluk kapni?
Ilyen kérdésekre ad választ a Magyar Tudományos Akadémia Politikatudományi Intézetében készült kötet.

Paraméterek

Szerzők(vesszővel elválasztva) Szabó Gabriella, Mihályffy Zsuzsanna, Kiss Balázs
Megjelenés 2012
ISBN 9789632365114
Sorozat Politikai kommunikáció sorozat

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!
Arrow Forward