Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Gyártó:

Politikai kommunikáció a facebookon

A monográfia empirikusan vizsgálja a virális politika működését a 2014-es magyarországi országgyűlési választásokon. Részletes képet ad arról, hogy az egyéni választókörzetekben induló jelöltek hogyan kommunikáltak a Facebookon, majd kvantitatív és kvalitatív eszközökkel elemezi, hogy milyen típusú közösségi média tartalmak váltották ki az állampolgárok reakcióit, illetve milyen tartalmak váltak virálissá a kampány során. 

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Nincs raktáron

Virális politika

Gyártó:

Politikai kommunikáció a facebookon

A monográfia empirikusan vizsgálja a virális politika működését a 2014-es magyarországi országgyűlési választásokon. Részletes képet ad arról, hogy az egyéni választókörzetekben induló jelöltek hogyan kommunikáltak a Facebookon, majd kvantitatív és kvalitatív eszközökkel elemezi, hogy milyen típusú közösségi média tartalmak váltották ki az állampolgárok reakcióit, illetve milyen tartalmak váltak virálissá a kampány során. 

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Nincs raktáron

Virális politika

Gyártó:

Politikai kommunikáció a facebookon

A monográfia empirikusan vizsgálja a virális politika működését a 2014-es magyarországi országgyűlési választásokon. Részletes képet ad arról, hogy az egyéni választókörzetekben induló jelöltek hogyan kommunikáltak a Facebookon, majd kvantitatív és kvalitatív eszközökkel elemezi, hogy milyen típusú közösségi média tartalmak váltották ki az állampolgárok reakcióit, illetve milyen tartalmak váltak virálissá a kampány során. 

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Nincs raktáron
20%
2.990 Ft 2.390 Ft
Menny.:db
Gyártó:

Politikai kommunikáció a facebookon

A monográfia empirikusan vizsgálja a virális politika működését a 2014-es magyarországi országgyűlési választásokon. Részletes képet ad arról, hogy az egyéni választókörzetekben induló jelöltek hogyan kommunikáltak a Facebookon, majd kvantitatív és kvalitatív eszközökkel elemezi, hogy milyen típusú közösségi média tartalmak váltották ki az állampolgárok reakcióit, illetve milyen tartalmak váltak virálissá a kampány során. 

Többet a könyvről
Elérhetőség:
Nincs raktáron

Hasonló termékek

Politikai kampánykommunikáció elméletben és gyakorlatban

A kampányolás a politika talán legizgalmasabb területe. Manapság egy-egy kampány egészen áthatja az emberek mindennapjait a politikusok folyamatos médiaszereplésén, a reklámokon, az állandó kampányhíradáson és a legújabb kampányeszközökön keresztül. A kampányolás a kezdetekhez képest rengeteget változott, ráadásul a fejlődés az ezredforduló előtt robbanásszerűen felgyorsult.

2.200 Ft 1.760 Ft

Emlékezés, identitás, diskurzus

Az emlékezés, identitás és diszkurzus fogalmai számos jelentésréteggel rendelkeznek, egymás mellé helyezésük és közös tárgyalásuk pedig megnyithatja az elmét, beindíthatja a képzelőerőt, s az emberi ügyekről folytatott közös gondolkodás és beszéd kiváló kiindulópontja lehet. Ez a várakozásteljes elképzelés jelentette e tanulmánykötet kiinduló pontját, melynek szerzői a humán tudományok művelői, így az irodalomtudomány, a nyelvészet, a pszichológia és a szociológia hagyományait követik.

3.500 Ft 2.800 Ft
Gyártó: Kiss Balázs

A szavakon túl

Politikai kommunikáció Magyarországon, 1990–2015

"Kommunikációval mindent meg lehet nyerni és mindent el lehet rontani. Hiába kiváló a politikánk, ha rosszul kommunikálunk, veszíteni fogunk. Nemcsak a választási kampányt, hanem a kormányzást is a kommunikációnak kell alárendelni. Elég ráijeszteni az emberek-re, aztán megnyugtatni őket, hogy tőlünk bízvást számíthatnak védelemre, és nyert ügyünk van."

2.790 Ft 2.230 Ft
Gyártó: Michel Foucault

A rendellenesek

A 20. századi ,,rendellenes egyének" eredete három fő történeti alak összekapcsolódásában lelhető fel: a szörnyek, akik áthágják mind a természettörvényeket, mind a társadalmi normákat; a javíthatatlanok, akiket a test idomításának új mechanizmusai vesznek kezelésbe; és a maszturbálók, akikkel szemben a 18. századdal kezdődően kampányt folytattak, a modern kiscsalád megfegyelmezése érdekében.

3.990 Ft 3.190 Ft
Gyártó: Raymond Aron

Demokrácia és totalitarizmus

A ​könyv a nagynevű francia szociológus és politikai filozófus egyik legismertebb munkája. Aron ebben foglalta össze a lehető legközérthetőbben demokráciaelméletét, valamint a modern totalitarizmus mibenlétére vonatkozó felfogását.

2.500 Ft 2.000 Ft

Új utak a pszichoterápiában

A kötetet ajánljuk minden olyan szakembernek, aki szeretne átfogó képet kapni a kognitív viselkedésterápiák új hullámához kapcsolódó terápiás módszerekről. A kötet a Benda Kálmán Szakkollégium Pszichológiai Műhelyének együttműködésével valósult meg.

 

4.990 Ft 3.990 Ft

Szavak, képek, jelentés - Kvalitatív kutatási olvasókönyv

Kötetünk tanulmányai a tágan értett szociálpszichológia, szociológia és pszichológia területén helyezhetők el, s a társadalomtudományi kutatások kvalitatív módozatait mutatják be, magyarázzák és példázzák. E tanulmányok épp oly jól mutatják a kvalitatív kutatások ambícióit és dilemmáit, mint megtermékenyítő feszültségeit. A feszültségek, ellentmondások arra utalnak, hogy a kvalitatív kutatások esetében nem beszélhetünk kész, bármire alkalmazható eljárások sorozatáról. A kvalitatív kutatások inkább hasonlítanak a barkácsoláshoz, mintsem valamiféle előre gyártott bútorok összeállításához.

2.900 Ft 2.320 Ft

A krónikus betegségek lélektana – Válság és megújulás

A könyv a betegség, a fájdalom és a fogyatékosság tapasztalatát a pszichológia és a fenomenológia módszereivel vizsgálja. Az utóbbi évtizedekben a fenomenológiai, interpretatív irányzatok egyre inkább teret hódítanak az egészségpszichológiai kutatásokban. A könyv középpontban, Arthur W. Frank kifejezésével, a „mélyen” beteg ember tapasztalata áll, akinek a betegsége krónikus vagy kritikus, befolyásolja döntéseit, átírja élettörténetét, kihat az identitására.

2.490 Ft 1.990 Ft

Leírás

E monográfia arra a kérdésre keresi a választ, hogy miként is változtatja meg a politikai kommunikáció, és ezáltal a politika működését az, hogy a Facebook egyre nagyobb szerepet játszik a nyilvánosságban. Az írás kiindulópontja, hogy e változást a politikai kommunikáció működésének egésze felől érdemes megközelíteni, e szemlélet pedig új fogalmi és elméleti kapaszkodókat kínál a Facebook politikában játszott szerepének értelmezéséhez. Ugyanis, a politikai kommunikáció ökoszisztémáját változtatja meg az, hogy az állampolgárok egymás közötti kommunikációja a Facebooknak köszönhetően stratégiai jelentőségre tesz szert.
Korábban a politikai szereplők az állampolgárokat elsődlegesen a kommunikáció befogadóiként kezelték. Eközben a professzionális médiatermékek kommunikációjára próbáltak hatást gyakorolni annak érdekében, hogy üzeneteik eljussanak a választói tömegekhez, ez pedig a politika mediatizációját eredményezte. A politikai tájékozódásban egyre fontosabbnak számító Facebookon azonban az állampolgárok közösségi média aktivitása játssza a kulcsszerepet az üzenetek terjesztésében, a politikai szereplők ezért egyre inkább arra törekszenek, hogy kommunikációjukra az állampolgárok lájkok, kommentek és megosztások formájában reagáljanak. Megváltozik tehát a stratégiai kommunikáció szemlélete: már nem csak az állampolgárok gondolkodására és hatására akar hatást gyakorolni, hanem az ismerőseikkel folytatott online kommunikációjukra is. Hasonlóképpen: már nem csak a média kommunikációját próbálják befolyásolni, hanem az állampolgárokét is. Ezt a jelenséget a politikai viralizációjának nevezhetjük.
A monográfia empirikusan vizsgálja a virális politika működését a 2014-es magyarországi országgyűlési választásokon. Részletes képet ad arról, hogy az egyéni választókörzetekben induló jelöltek hogyan kommunikáltak a Facebookon, majd kvantitatív és kvalitatív eszközökkel elemezi, hogy milyen típusú közösségi média tartalmak váltották ki az állampolgárok reakcióit, illetve milyen tartalmak váltak virálissá a kampány során. Az írás azt is megvizsgálja, hogy a Facebookon nyújtott virális teljesítmény, hogyan hatott a politikusok választási eredményére.

Paraméterek

Szerzők(vesszővel elválasztva) Bene Márton
Megjelenés 2020
Terjedelem 246 oldal
Kötészet ragasztókötött, kartonált
ISBN 9786155436277
Sorozat Politikai kommunikáció
Arrow Forward