Hasonló termékek
Mediáció mindenkinek Magyarországon
A két részből álló könyv első egysége egy mediációs módszertani fejezet, amely ötvözi Béatrice Blohorn-Brenneur bírói és mediátori hivatása során szerzett sokéves tapasztalatait. A második rész hazai szerzője a mediáció magyarországi jogi környezetét mutatja be, melyben az író gyakorlati példákkal is megvilágítja a mediáció alkalmazhatóságát a peres eljárás előtt és alatt.
Medialitás és szimbolikus tudás
A kötetben – többek közt – helyet kap a női képzőművészek térfoglalási stratégiájának bemutatása, a nők modern kori politikai-gazdasági küzdelmeit és ezekben a nyilvánosság döntő szerepét megörökítő két film összehasonlító elemzése, a kreatív gazdaság, illetve a Slow-mozgalom napjainkban elterjedt fogalmai mögötti jelenségvilág áttekintése. A záró tanulmány pedig a hagyományos népi kultúra erotikus szimbolikájának újabb értelmezési lehetőségét mutatja be.
A hírek története
A hírek története empirikus szövegkutatásra épülő műfajtörténet. Arra keresi a választ, hogy milyen különbségek és milyen azonosságok ragadhatók meg a hírek eltérő tematikus beágyazottsága - politikai hírek, gazdasági hírek, bulvárhírek, stb. - alapján. Illetve ezen hasonlóságok és különbségek mire vezethetők vissza és milyen következményekkel járnak.
Politikai kampánykommunikáció elméletben és gyakorlatban
A kampányolás a politika talán legizgalmasabb területe. Manapság egy-egy kampány egészen áthatja az emberek mindennapjait a politikusok folyamatos médiaszereplésén, a reklámokon, az állandó kampányhíradáson és a legújabb kampányeszközökön keresztül. A kampányolás a kezdetekhez képest rengeteget változott, ráadásul a fejlődés az ezredforduló előtt robbanásszerűen felgyorsult.
Leírás
E kötet célja a kommunikáció és társadalom kapcsolastának, jelenségeinek bemutatása, csoportosítása, értelmezése mindazok számára, akik átfogó ismereteket szeretnének elsajátítani a témában A társadalmi kommunikáció a társadalom különböző alrendszereiben létrejövő humán kommunikáció témakörére koncentrál. Ennek köszönhetően olyan multidiszciplináris könyvet tart a kezében az olvasó, mely a szociálpszichológiától a szervezeti kommunikáción keresztül a médiahatás-vizsgálatokig terjed.
Paraméterek
Szerzők(vesszővel elválasztva) | Fehér Katalin (szerk.) |
Megjelenés | 2007 |
Terjedelem | 274 oldal |
Kötészet | ragasztókötött, puhatáblás |
ISBN | 978 963 236 029 4 |