Hasonló termékek
Hatékonyság és meggyőzés a kommunikációban
Ez a könyv nagy célt tűzött maga elé. Azt a célt, hogy tanítsa az életben a hatékony utánzásnak és meggyőző irányításnak sajátos, életbevágó és életet fenntartó módjait.
A család és a közösség szolgálatában
A kötet valamennyi tanulmánya az egyén, a család és a közösségek összefüggésrendszerét közelíti meg, ezzel kapcsolatban fogalmaz meg szempontokat, nyújt fogódzókat, támpontokat – Komlósi Piroska munkásságához kapcsolódva, életmûve elõtt tisztelegve.
A kvalitatív kutatás alapjai
A könyv az adatelemzés és adatgyűjtés valamennyi lépésére rámutat (a leírástól a grounded theory megfogalmazásáig) az elméleti mintavétel módszerének alkalmazásával.
Politikai kampánykommunikáció elméletben és gyakorlatban
A kampányolás a politika talán legizgalmasabb területe. Manapság egy-egy kampány egészen áthatja az emberek mindennapjait a politikusok folyamatos médiaszereplésén, a reklámokon, az állandó kampányhíradáson és a legújabb kampányeszközökön keresztül. A kampányolás a kezdetekhez képest rengeteget változott, ráadásul a fejlődés az ezredforduló előtt robbanásszerűen felgyorsult.
A megfigyelés társadalmának proliferációjától az etnikai profilalkotáson át az állami felelősség kiszervezéséig
A jóindulat hermeneutikája
Irodalmi, történeti, fenomenológiai megközelítések
Leírás
A kötet a nyelvi és kulturális infrastruktúra, valamint a kultúraközi kommunikáció kérdéseit járja körül. Egy empirikus kutatás részletes bemutatása során arra is rávilágít, hogy a relatív földrajzi közelség és a történelmi-kulturális sorsközösség, vagy hasonlóság esetén sem tekinthetünk el az interkulturális sajátosságok figyelembe vételétõl. A szerző a szerteágazó kommunikációs ismeretek birtokosaként olyan sajátos elméleti elegyet hoz létre, ami nagy haszonnal forgatható nemcsak az interkulturális kérdéskört vizsgálók, hanem valamennyi, a kommunikáció iránt fogékony olvasó számára. Magabiztosan mozog a tudományközi területeken, kiválóan integrálja a kommunikációtudománnyal, a nyelvészettel és a kultúrakutatással összefüggő területek ismereteit és eredményeit.
Konczosné dr. Szombathelyi Márta a győri Széchenyi István Egyetem Regionális-tudományi és Közpolitikai Tanszékén tanít. Fő oktatási és kutatási területei a kommunikáció és a menedzsment. Számos publikációja jelent meg hazai és külföldi szaklapokban, konferenciakötetekben. PhD-munkáját a külföldi tulajdonú cégek interkulturális kommunikációja témában írta.
Paraméterek
Szerzők(vesszővel elválasztva) | Konczos-Szombathelyi Márta |
Megjelenés | 2008 |
Terjedelem | 210 oldal |
Kötészet | puhatáblás |
ISBN | 978 963 236 136 9 |