Hasonló termékek
Hatékonyság és meggyőzés a kommunikációban
Ez a könyv nagy célt tűzött maga elé. Azt a célt, hogy tanítsa az életben a hatékony utánzásnak és meggyőző irányításnak sajátos, életbevágó és életet fenntartó módjait.
A szavakon túl
Politikai kommunikáció Magyarországon, 1990–2015
"Kommunikációval mindent meg lehet nyerni és mindent el lehet rontani. Hiába kiváló a politikánk, ha rosszul kommunikálunk, veszíteni fogunk. Nemcsak a választási kampányt, hanem a kormányzást is a kommunikációnak kell alárendelni. Elég ráijeszteni az emberek-re, aztán megnyugtatni őket, hogy tőlünk bízvást számíthatnak védelemre, és nyert ügyünk van."
Virális politika
Politikai kommunikáció a facebookon
A monográfia empirikusan vizsgálja a virális politika működését a 2014-es magyarországi országgyűlési választásokon. Részletes képet ad arról, hogy az egyéni választókörzetekben induló jelöltek hogyan kommunikáltak a Facebookon, majd kvantitatív és kvalitatív eszközökkel elemezi, hogy milyen típusú közösségi média tartalmak váltották ki az állampolgárok reakcióit, illetve milyen tartalmak váltak virálissá a kampány során.
A hírek története
A hírek története empirikus szövegkutatásra épülő műfajtörténet. Arra keresi a választ, hogy milyen különbségek és milyen azonosságok ragadhatók meg a hírek eltérő tematikus beágyazottsága - politikai hírek, gazdasági hírek, bulvárhírek, stb. - alapján. Illetve ezen hasonlóságok és különbségek mire vezethetők vissza és milyen következményekkel járnak.
Tükörjáték
Milyen is volt a 2006-os országgyűlési választások kampánya? Más volt-e, mint a 2004-es európai parlamenti választási kampány? Egyáltalán: milyenek manapság külföldön és idehaza a politikai kampányok? Ezekre és ezekhez hasonló kérdésekre talál az olvasó feleletet a Tükörjáték című kötetben.
Kritikus kampány
A 2010-es országgyûlési választási kampány elemzése
A kötet célja a 2010-es országgyűlési választásokat megelőző korteskedésnek és a kampány médiatálalásának a bemutatása. Kritikus volt ez a kampány, hiszen néhány régi párt megsemmisült a küzdelemben, a médiában szinte mást sem lehetett olvasni, mint a múlt éles bírálatát, s a bekövetkezett politikai fejlemények hatására a kampánykutatásnak is kritikát kell gyakorolnia saját paradigmája felett.
Kommunikáló kultúrák
A kötet a nyelvi és kulturális infrastruktúra, valamint a kultúraközi kommunikáció kérdéseit járja körül. Egy empirikus kutatás részletes bemutatása során arra is rávilágít, hogy a relatív földrajzi közelség és a történelmi-kulturális sorsközösség, vagy hasonlóság esetén sem tekinthetünk el az interkulturális sajátosságok figyelembe vételétõl.
Kultúrfürdő
Kultúrfürdő – Kulturális kölcsönhatások a Balaton térségében 1821–1960 között
A könyv az etnográfus, muzeológus szerző doktori értekezésének szerkesztett változata, amelyet az Eötvös Lóránd Tudományegyetem Európai Etnológia doktori iskolájában védett meg. A tíz év terepi és archívumi kutatómunka célja a Balaton földrajzi tereiben lezajlott változások vizsgálata volt, elsősorban a kulturális interakciók szempontjából.
Leírás
A kampányolás a politika talán legizgalmasabb területe. Manapság egy-egy kampány egészen áthatja az emberek mindennapjait a politikusok folyamatos médiaszereplésén, a reklámokon, az állandó kampányhíradáson és a legújabb kampányeszközökön keresztül. A kampányolás a kezdetekhez képest rengeteget változott, ráadásul a fejlődés az ezredforduló előtt robbanásszerűen felgyorsult.
De mi a kampány? Hogy állnak a politikusok a kampányoláshoz és a választókhoz? Hogyan épül fel a kampány, milyen megfontolások alapján tervezik meg a kampánytanácsadók? És hogyan gondolkodnak a kampányról a politológusok?
A kötetben a szerző a magyarországi kampánykommunikáció egyik főszereplője, a Fidesz kampányainak elemzése mellett áttekinti a kampánykommunikáció elméleti megközelítéseit, a kampányok fejlődését angolszász példák alapján, és ízelítőt ad a stratégák gondolkodásmódjából, tanácsaiból is.
Paraméterek
Szerzők(vesszővel elválasztva) | Mihályffy Zsuzsanna |
Megjelenés | 2009 |
Terjedelem | 212 oldal |
ISBN | 9789632362885 |
Sorozat | Politikai kommunikáció sorozat |